divendres, 2 d’agost del 2013

De nou, aquí!

Fa tan sols un mes que m'he tornat a incorporar a la feina, després d'onze mesos dedicada plenament a altres tasques més familiars. I torno amb la mandra de deixar el que deixo a casa, però amb l'energia renovada per afrontar el que em retrobo aquí, al Centre d'Acolliment Lingüístic del Consorci per a la Normalització Lingüística de Barcelona. He tornat amb un curs molt conegut, de nivell Bàsic 1, amb uns alumnes no gaire diferents dels de fa un any, amb unes inquietuds i unes necessitats particulas i globals.

És així que torno a omplir el meu cap amb l'exigència de voler fer bé la meva feina, de millorar el que feia, si cal transformar, treure, crear... Amb idees al cap i amb ganes de recollir-ne d'altres que ja volen pel món. Així que a poc a poc, en la mesura que m'ho permetin el temps i les circumstàncies, aniré escrivint el que em passi pel cap, les noves experiències que viurem a l'aula, i algunes altres d'antigues però revisades... Simplement amb la voluntat de compartir i créixer a partir de totes les aportacions, de les meves però sobretot de les vostres.